Translate

dissabte, 20 d’octubre del 2012

Un blog més de pensaments aleatoris.

Tot i escriure articles essencialment d'Economia en diversos medis de forma regular, no sóc periodista, ni professora d'universitat. Simplement vinc sentint la necessitat de transmetre el que sé i la meva interpretació del que li està passant al món des de l'any 2007, quan tot va canviar. Suposo que els esdeveniments trascendents m'impulsen a fer-ho, per alguna antropològica i confusa raó.

Aquest blog comença com una nova necessitat de compartir pensaments aleatoris. Però aquest cop seran inicialment relacionats amb el procés nacional endegat l'onze de setembre de 2012. Al principi ho vaig fer via Twitter, a través del meu compte @RealMiracle66, però sovint sóc incapaç d'expressar me només en 140 caràcters. I determinats pensaments tampoc m'hi caben en els altres medis on publico habitualment, diria que pel fet d'ésser més íntims, més viscerals, menys destinats al gran públic, i per tant probablement menys populars i qui sap si més lliures. Aquests són els meus principis, i no em sap greu dir que no en tinc d'altres. Des d'aquí demano disculpes a qui es pugui ofendre en el camí. Nobody is perfect, com va dir aquell.

Pot ser que d'aquí a un temps hagi abandonat aquest blog, i quedin els pensaments aleatoris a la deriva. O pot ser que continuï escivint aquí articles que ja no tinguin relació directa amb Catalunya ni amb l'economia, qui sap. Només el temps i jo direm.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada